Cüme, 26/Апреля/2024, 03:04
Приветствую Вас Qonaq | RSS
Bu günün mövzuları
Onliine olanlar
Statistika
Flag Counter
Daxil ol

Unutma!
Sorğu
Namaz qiliram?
Cemi cavab: 125
Videolar

اللهEdrikna Ya Mehdi (e.f)!الله

Qəlb təmiz olarsa dildən gözəl sözlər çıxar. Hz Əli (ə.s) ............... Mövzulara rəy yazmağı unutmayın ............

Главная » 2009 » İyun » 14 » XANIM ZEHRANIN (SE) MOVLUDU BUTUN MUSELMAN XANIMLARININ QADINLAR BAYRAMIDIR! (14 IYUN)
10:20
XANIM ZEHRANIN (SE) MOVLUDU BUTUN MUSELMAN XANIMLARININ QADINLAR BAYRAMIDIR! (14 IYUN)
BISMILLAHIR REHMANIR REHIM
 

Bu gun sohbet feziletler anasinin, dunya qadinlarinin taci, Mehemmedin (s) gozunun nuru, yari cani, qelb meyvesi Zehranin viladetinden gedir. Hezret onun haqqinda buyurub: «Atan sene feda olsun». Bu gun sohbet ebedi parlaq fezilet gunesinden, imamet ulduzlarinin mehverindendir. Zehra nuru zaman ve mekana siqmadiqindan bu doqulmus hansi il, hansi gune dusduyunu arasdirmaqa ehtiyac gormuruk. Bu tarixcilerin isidir. Buna gore de bu viladetle baqli yalniz be’zi noqteleri xatirlayiriq.
Mehemmed (s) kimi ata, Xedice (s) kimi anadan, Peyqemberin (s) hessas nubuvveti dovrunde, ye’ni qirx gun ev ve aileden uzaqliqdan, ibadete vardiqdan, qeybi feyzlerden faydalandiqdan, me’racda behist meyvelerini daddiqdan sonra Zehra (s) nutfesi yoqruldu. Beli, Zehra (s) behist meyvelerinden bir siredir ki, yer alemine qedem qoymusdur.
Hezret Peyqember (s) buyurur: «Me’raca getdiyim zaman Cebrail (e) meni behiste daxil edende behist xurmalarindan daddim. Meyveler nutfeye dondu. Yere qayitdiqdan sonra Xedice ile yaxinliq etdim ve Fatimenin nutfesi yoqruldu. Fatime insan simasinda bir huridir. Behist qoxusu arzulayanda onu Fatimeden aliram». Beli, Fatime (s) behist meyvelerinin siresidir:
Orada meyvelerin qebulu, burada Fatimenin yaranisi! Hezret Peyqemberin (s) qeybi ve ilahi elm ve maarife vardiqi hessas bir dovrde Zehranin (s) nutfesi yoqrulur. Bu xususiyyetler dunya qadinlarinin taci olan ferdin terbiyesine serait yaradir. Bu Fatime vucudunun ozunemexsusluqudur ki, me’na alemine bir bele baqlidir. Amma Fatime (e) xilqetinin heqiqeti ve nuru zaman, mekan tanimir.
Fatimenin (s) anadan olmasi ve ya ebedi gunesin doqmasi:
Be’setden (peyqemberliye catandan) bes il sonra Cemadius-sani ayinin iyirmisinde qeybi ruzilerin behresi yer uzunde tecelli etdi, Zehra ulduzu doquldu. Mehemmed (s) ve Xedice (s) evi Fatimenin melekuti nuru ile isiqlandi. Pak ve oxsarsiz atadan, pakize bir anadan bir korpe dunyaya geldi ki, alemi sahilsiz kamillik deryasinda qerq etdi. Qisa ve bereketli omrunde beseriyyeti teeccub ve heyrete getirdi. Eger melekler insan xilqetinin esrarindan xeberdar olsaydilar, bilseydiler ki, Adem neslinden bele bir exlaqi feziletli, ilahi sifetli insan erseye gelecek, ilahi mehzerde «Ademi ne ucun yaratdin?» deye sual vermezdiler. («Beqere» suresi, aye 30). Cunki melekler insan deyildikde yalniz gunahkar ve fesad toreden adamlari tesevvur edirdiler. Onlar insanin Fatime sayaq uca meqamindan xebersiz idiler. Qarsisinda secde qildiqlari Zehra (s) indi de meleklerin sevimlisidir. Bu gun sohbet Mehemmed (s) «kovserinin» cari olmasindan, sahilsiz kamal deryasinin seda-sindan, nehayetsiz melekut rehmetinden, daim yasil qol-budaqli, derin kok atmis pakliq secer-esinin (aqacinin) yukselmesinden gedir. «Xos bir soz koku yerde mohkem olub, budaqlari semaya uca-lan gozel bir aqac kimidir». («Ibrahim» suresi, aye 24). Butun beseriyyet onun semeresinden faydalanir. Zehranin (s) doqum gunu kamil insan simasinin parladiqi, islamin numunevi xaniminin doqulduqu gundur. Imametin on bir parlaq ulduz-unun anasi odur. Be’zi revay-etlere gore Zehra Qedr gecesidir. Ustadlarin te’birince, axi nece de Qedr gecesi olmasin, meger on bir natiq, dani-san Qur’an bu gecede (Fatimede) nazil olmadimi!
Fatime nece doquldu?
Imam Sadiq (e)-dan neql olunub: Xedice (s) hezret Mehemmede (s) ere gedende Mekkenin varli qadinlari terefinden mezemmet olundu. Cunki cahiliyyet en’enelerine gore Xedice kimi varli bir qadin Mehemmed (s) kimi kasib bir sexse uyqun deyildi. Bu sebebden de Xedice (s) tenha qaldi.Xedice (s) Fatimeye hamile oldu. Fatime ansinin betnde olan vaxtlarda, anasi ile dani-sardi, onu sebirli olmaqa ruhlandirardi. Xedice bu meseleni hezret Mehemmedden gizletse de, bir gun hezret otaqa daxil olanda Xedicenin kimin-lese danisdiqini gordu. Peyqemberin suali qarsisinda Xedice meseleni acdi. Hezret (s) buyurdu: «Cebrail mene xeber verib ki, bu korpe qizdir ve menim neslim onun vasitesi ile davam edecek. O, imamlarin, menim canisinlerimin anasi olacaq».
Fatimeye ad qoyulmasi
Imam Sadiq (e)-dan neql olunub ki, Allah yaninda Fatimenin doqquz adi vardir: «Fatime, Siddiqe, Mubareke, Tahire, Zekiyye, Raziyye, Reziyye, Muheddese, Zehra.»
Imam Rza (e)-dan neql olunub ki, Allah-teala onu Fatime adlandirdi. Beli, ilahi insanlarin butun se’ni, hetta adlari da ilahidir. Nece ki, hezret Mehemmed (s), hezret Yehya (s), hezret Mesihin (s) adlari Allah terefinden buyuruldu. Revayetlerde hezret Fatime (e) ucun basqa adlar da neql olunmusdur. O cumleden Betul, Hisan, Hurre, Seyyide, Uzra, Hura, Unsiyye, Meryem, Kubra, Semaviyye, Ummul Huseyn, Ummul Mohsin ve s. en gozeli ise, Fatime «Ummul-fezail»dir.
Fatime (s) ismeti
Insan omur boyu iki yol ayricindadir – fitretinin de’veti ile Allah yolunu sece biler, ya da vesvese ve nefsinin havasina tabe olub, gunaha batar, Seytanin ardinca geder. (Zelalet ve azqinliqda suqut eder). En esasi bu iki yoldan birini secen insanin iradesidir. Xeta ve gunaha ducar olsalar da, mo’minler xeyr ve seadet yolunu secerler. Cox az adamlar omurleri boyu gunahdan qorunub, ismet meqamina cata bilerler. Ilahi peyqemberler ve imamlar (e) bu meqama catanlardandirlar. Lakin ismet yolu tekce peyqemberlere yox, hami ucun aciqdir. Cunki ne peyqember, ne de imam olmayib, bu meqama catanlar vardir. Qur’an ismet meqamina catmis, meleklerin nazil olduqu Meryemi (s) bu zumreden bilir. «Meryem» suresinde buyurulur: «Biz oz ruhumuzu Meryemin yanina gonderdik». Meryem butun noqsanlardan pak teqdim edilir: «Allah hemcinin ismetini qoruyub saxlamis Imranin qizi Meryemi misal cekir». («Tehrim» suresi, aye 12). O, pak ve Allahin secilmisi kimi taninmisdir: Yada sal ki, bir vaxt melekler bele dediler: «Ey Meryem, heqiqeten Allah seni secmis, temizlemis ve dunya qadinlarindan ustun tutmusdur». («Ali-imran» suresi, aye 42).
Hamilelik dovru basa catdiqdan sonra doqum me-qami yaxinlasdiqda Xedice be’zi Qureys qadin-larindan komek istedi. Amma musbet cavab almadi. Bu onu kederlendirdi. Bu vaxt Xedice dord qadin musahide etdi. Onlardan biri dedi: «Biz senin bacilariniq – Sare, Asya, Meryem, Gulsum (Musa (e)-in bacisi). Allah bizi sene yardim ucun gon-derib». Beli, dunyanin en pak qadinlari Xediceye yardima geldi. («Behar»)
Fatime (s) doqulanda Mekkenin, elece de dunyanin butun evlerinde nuranilik vardi. Zehra nurunun sacilmadiqi guse yox idi. Elinde testler, kovser dolu qablar on huri otaqa daxil oldu. Fatimeni kovser suyunda cimirib, aq ve etirli parcalara buruduler. Zehra dile gelib, sehadet kelmelerini dedi: «Sehadet verirem ki, bir Allahdan basqa me’bud yoxdur ve atam onun peyqemberidir».
Fatime (s) bele doquldu. Bir gunes doqdu ki, butun dunyani nura boyadi ve hec zaman qurub etmeyecek.
Fatimenin (s) iman ve ibadeti
Ibadet nedir? Ibadet me’bud qarsisinda bendenin tevazokarliqi ve kicilmesidir. Ibadet qadir, eziz, kamil ve muteal Yaradan muqabilinde zelil ve zeif movcudun acizane secdesidir. Naqis movcudlarin tekamul yolu ibadetdir. Bu tevazokarliqin evveli insanin me’rifet ve inamidir. Allahi tanima ve qelb imani guclu olduqca ibadetde de daha deyerli olur. Ibadetde sabitlik ve keyfiyyet imana mohkemlik verir, yeqinliyi guclendirir. «Olenecen Allahina ibadet et» («Hicr» suresi, aye 99).
Ibadet meqsed deyil, yoldur. Cunki meqsed kamala catmaq, Allaha yaxinlasmaqdir. Din ve seriete uyqun ibadet meqsede doqru bir yoldur. Eger Qur’an «sizi yalniz ibadet ucun yaratdim» deye buyurursa, bu ibadetin meqsed olmasi demek deyil. Ibadet yol, abid yolcu ve meqsed Allaha catmaqdir. Buna gore de din insani meqsede catiracaq doqru yoldur. («Siratel-musteqim»)
Fatime (s) sefaeti
Vilayet, Allah dergahina yaxinliq meqamina catanlarin faydalandiqi mertebelerden biri de sefaetdir. Sefi’ (sefaet veren), Allah qarsisinda hormetine esasen sefaete uyqun gunahkarlarin baqislanmasini isteyir. Eger sefaeti olmasaydi, Allah gunahkar insanlarla edalete esasen reftar ederdi. Amma sefi’nin bir gunahkar ucun istediyi sefaete esasen Allah oz fezl ve merhemeti ile cezalandirmadan kecir. Sefaetin esasi budur ve ona hec bir eyb tutulmur. Cunki sefaetin tohid ve ilahi elmle hec bir ziddiyyeti yoxdur.
Sefaet meqami peyqemberlere, ilahi ovliyalara (Imamlar ve Ehli-beyt), sehidlere, meleklere ve sabit alimlere aiddir. Fatime (s) Ehli-beyt zumresinden, ilahi ovliyalardan, hetta peyqemberlerden ustun idi. Buna gore de Fatimenin (s) sefaet meqaminin subutuna ehtiyac qalmir. Bununla bele, bu meqamin ehemiyyetini qeyd etmek ucun bir nece revayete muraciet edek. «Behar»da neql olunur: Hezret Peyqember (s) buyurmusdur: «Her bir qadin bes vaxt namazini qilsa, Ramazan orucunu tutsa, Allah evinin vacib heccini yerine yetirse, malinin zekatini verse, erine itaet etse, menden sonra Elini (e) imam ve rehber bilse, qizim Fatimenin sefaeti ile behiste daxil olcaq. Fatime dunya qadinlarinin seyyidesi ve serveridir».
Imam Baqir (e) hezret Peyqemberden (s) bele neql edir: «Qiyamet gunu Allah terefinden nida ucalar ki, ey Fatime, ne istesen, kime sefaet istesen qebuldur».

Категория: 14 Məsum | Просмотров: 7717 | Добавил: ilkin | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: